Ben: Norah,Dan beş dakika içinde gitmek zorunda.
Noah: Beş dakika ne kadar sürer? Uzun mu yoksa kısa mı?
Ben : Şey, bu senin nasıl hissettiğine bağlı. Eğer bu sırada eğleniyorsan sana çok kısa gelebilir. Fakat acı çekiyorsan, yani burnunu mandalla sıkıştırmış gibi hissediyorsan, çok uzun gelebilir.
Robbie: Ağlamasını gerektirecek bir sebep yoktu! Canı bile yanmamıştı.
Julie: Belki de duyguları incinmiştir.
Robbie: Ne olmuş yani? Duyguların bir önemi yok. Ağlamak için geçerli bir nedenin olmalı.
Joanna: Duygular da nedenler kadar önemlidir.