Yaranın en derinini, insanın sevdiği açar. Belki de ölünceye kadar hiç kapanmayacak yaraları açar. Ah, insan aklını yitirse, sevdiğinin yüreğine açtığı yaraları asla unutmaz.
İnsanın şartları değişince toplumun davranışı da değişmiyor mu? Maddi durumu çok iyi olan bir zengin düştüğü zaman insanlardan aynı itibarı görüyor mu? Veya maddi durumu kötüyken toplum tarafından dışlanan, hor görünen, aşağılanan bir insanın maddi durumu iyi olunca toplumun ona yaklaşımı aynı mı oluyor?