Ben okumayı seven ( mecburen başka seçeneği olmayan) şizofren hastası bir lisans mezunuyum sürekli odada tek başıma günlerimi geçiriyorum okurlara sesimi duyurup belki bana bir iki eski kitapların 'dan gönderecek bir Allah kuluna ulaştım diye yazıyorum