diclee

diclee
@Diclee__
İnsanın evi karnının doyduğu, kalbinin olduğu yerdedir.
Reklam
Birde olsak tam olacak
Kim ne derse desin, hayatta en önemli şey mutlu olmaktır.
O sihirli cümle "biz ayrı dünyaların insanlarıyız" ;)
... İnsan kendinden yoksul birine hiç aşık olamaz mı? Zengin - fakir aşkı olmaz mı hiç?
Hepimiz en olmadık kişiye tutuluyoruz.
Dünya umurumda değildi, çünkü her şey zaten fazlasıyla lüzumsuz ve kabaydı.
Reklam