Diclehan ŞEKER

...çaresizlik diye bir şeyin olmadığını, çaresizliği bizim uydurduğumuzu, bizim birbirimize ettiklerimiz yüzünden doğan bir şey olduğunu anlıyorsun.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir şey biterken yaşadığınız hüzne değil, deneyimlerinizle yaratacağınız geleceğe duyduğunuz güvene odakalanın.

Diclehan ŞEKER

, bir kitap okudu
Puan vermedi·136 syf.·
6 günde okudu
·
2021 10. kitabı
Modern dünyada doğanın sesini duymaya daha çok ihtiyacımız var. Bedenlerimiz son yüzyılda hızla değişen düzende, binlerce yıllık adaptasyon sürecinde geliştirdiği ritmini kaybediyor. Teknolojinin avantajlarına ve dezavantajlarına dikkatimizi vermezsek en büyük zenginliğimiz olan sağlığımızı geri almak için mücadele etmemiz gerekebilir.