" Peki savaşım vereceğim diyelim, ne için savaşım vereceğim? "
" Hiç de kolay ya da hoş bir şey için değil. Bunu sana geçen yıl da, ondan önceki yıl da söylemiştim. Kendi meydan okuyuşun, kendi hataların ve bu hatalar yüzünden çektiğin ceza için, kendi sevgi ve delilik tanımın için - yaşamaya başlamanı sağlayacak sağlam, güçlü bir kişilik için olacak bu savaşım."
"Acı çek Idat. Niye beyazlara büründün?
Kefen ve gelinlik. Birbirinin aynı olan iki giysi. Dinle bak! Ölürken yaşamak; yaşarken ölmek; savaşırken teslim olmak ve teslim olurken savaşmak zorunda kalıyorsun, değil mi? Benim yolumda bütün karşıtlıklar aynı anda verilir ve karşıt hedefler için aynı araç kullanılır."