"-Ağlamak kötü bir şey mi?"
"+Ağlamak hiçbir zaman kötü değildir, budala. Neden sordun?"
"-Bilmiyorum. Bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes.."
Yoruldum patron!
İnsanların insanlara saldırmasından, çocukların ömrünün kelebekten az olmasından, adaletin bozguna uğradığı bu dünyada yoruldum.
Yeşil Yol, 1999