Dijwar

Dijwar
War ew war e Lê bihar ne ew bihar e.. 2×2=1 1000Kurdî t.me/dijlog (In La Kesh) t.me/herkurdi (Kurdî)
Ağlamaya devam edeceksiniz. Zorunuza gidiyor sizin gibi düşünmeyenleri görmek. Sizden olmayacaklarını bilmek. Suriye'de kendi kardeşlerimizi savunmak bizim her şeyden önce kardeşlik görevimiz ardından insanlık görevimizdir. Siz gibi ne idüğü belirsizler ancak kendi kendinize yırtınıcaksanız. Kürtlere karşı olacağız diye kendi askerini yakan örgüte destek veren sizlerin insanlık adına bir bok değeri yoktur. Çöpsünüz. Çürümeye devam edeceksiniz.
Gönderi kullanım dışı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Rojava'nın bizlere gösterdiği...
Rojava'da yapılan zulüm ile İsrail-Filistin arasındaki zulümden daha trajik ve kötüdür. Bunun en büyük nedeni, İsrail başından beri ne olduğunu belli eden bir ülke, Rojava'da ise Kürtlerin kurtardığı Suriye topraklarında ne idüğü belirsiz aşiret, çete ve bir kısım hükümet destekli ortada bok salçası bir toplu çete tarafından zulüm işleniyor. Bu süreçten çıkacak olan radikal bir Kürt ayaklanması olasıdır ve en tabii haktır. Buradan da anlaşıldığı üzere temel hedef toprak veya ülkü değil, Kürtler'dir. Her türlü Kürt kazanımına karşı bir antipati bir hazmedememe durumu ortadadır. Buradan çıkacak en kötü sonuç bile Kürt halkının milli bilinç duygusunu daha da kabartacaktır. Kaybeden Rojava halkı değil, Kürt katilleri ve düşmanları olacaktır. Ama yine de değinmekte fayda var, bu kadar zulüm ve çirkinlikler ortasında Filistin diye bir yerlerini yırtanların bu zulme yönelik tek bir tepkilerinin olmaması bilindik, iğrenç bir tablodur. Kimisi makamından, işinden, kimisi ise çevresindeki engerek yakınlarının tepkisinden kimisi ise algıda seçici, zulümde de seçici olan fakir anlayış veya daha doğru tabir ile aşağılık zihniyeti yüzünden tepkisiz kalmaktadır. Bunların ne İslami ne de insanı bir duruşu yoktur. Bunları gördüğünüz yerde kınamak ilişkiniz varsa koparmak sizin için en hayırlı olacak olandır. Tatlı su balıklarına değil, her yerde insan kalabilen kişilere ihtiyacınız olacaktır. Zalimler kadar sizler de aşağılık ve kirlisiniz. Canınız cehenneme.
1000k
Kes dimirin ji bo hinek kesan, kes dijîn ji bo hinek miriyan. Tu û bi hezaran hevalên te ji bo jiyîna hezar salan carekê mirin. Her demarên ku bixwîn, her rihên ku bi giyan dê te û kesên wekî te her bidine jiyîn. Ey Jiyan Tu bûyî gula li her çiyan. Her çiya û her giya Ji bo bîranîna we her li ser piya. Rihê te şa be... 10.01.1995 - ...
Bêguman!

1000Kurdî

@1000Kurdi
·
Duh serketin, îro dê serbikevin, sibe jî em ê serbikevin. Dilê me bi gelê me û lehengên me re ye!