Dilara

Islak kek ve tiramisu yaptım şahsen beğendim ama galiba ev halkı beğenmedi 🤦‍♀️
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her şeye rağmen umudumuz var
Resmi olarak mezun oldum
Ailem mezuniyetime geliyor diye uyuyamadım gün doğumunu izledim ve başım çok ağrıyor
Bir beklentim yokken neden beklentiye soktunuz
Yarın mezuniyetim var ben davet etmeden kesinlikle geliyoruz diyen insanların şimdi bahanelerini dinliyorum