Bayram haftasından önceki son staj günümde egosundan dolayı bir hemşire ile tartıştım tartışma uzamasın diye dörtte olan stajımdan dört 3:30’da çıktım sonra unutulur gider yani uzatılacak bir konu olmadığını düşündüm bir baktım şikayet etmişler beni bugün onlarla uğraştım hocalarıma sırayla durumun ne olduğunu anlatma mı istediler falan filan moralim baya bozuldu yarım saat erken çıktım sitede hocam tehdit etti notla bırakırım dedi 🤦♀️