Dilara

Bayram haftasından önceki son staj günümde egosundan dolayı bir hemşire ile tartıştım tartışma uzamasın diye dörtte olan stajımdan dört 3:30’da çıktım sonra unutulur gider yani uzatılacak bir konu olmadığını düşündüm bir baktım şikayet etmişler beni bugün onlarla uğraştım hocalarıma sırayla durumun ne olduğunu anlatma mı istediler falan filan moralim baya bozuldu yarım saat erken çıktım sitede hocam tehdit etti notla bırakırım dedi 🤦‍♀️
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sınıfta ders kapsamında çiçek ekiliyor sevgilimiz olmadığı için bizi katmadılar çiftleri kaldırdılar 🤦‍♀️
Pazartesi dersi olanlar 🤦‍♀️
“Dört doğal sığınak vardır: sessizlik, yalnızlık, dinginlik ve sadelik.”
sakin bir kabulleniş içindeyim gelen gidene, olan bitene olur böyle şeyler diyorum, insanlarla ve birçok şeyle olan savaşım bitti