Gözünün akı nasıl kızarır, kapakları nasıl ağırlaşır bilemezsin. Bilemezsin boğazdaki düğümü, içinde fırtınalar koparken ölümün sakinliğine bürünmüşlüğü ve göğüs kafesini sıkıştıran tonlarca baskıyla, sessizce ‘hayırlısı buymuş’ diyebilmenin ne demek olduğunu bilemezsin. Camı çerçeveyi kırmak öte dursun bağıra bağıra dağları yerinden oynatacak kadar içindeki doluluğu kusamamak ne demek bilemezsin.. Elini yumruk yapıp dişlerinin arasına koyarak, yorganın altında içine içine ağlamanın, zikir çeker gibi ‘ben bunları haketmedim’ leri binlerce kez tekrarlayarak bütün duygularını tek tek idam etmenin sancısını asla bilemezsin. Beni ölüm döşeğine düşüren senken, son isteğim olarak bir kez daha seni görmek isteyen yüreğimi bin parçaya bölüp bin ateşte yakmak istiyorum.🕊️