Böyle olması gerekiyormuş demeyi içim yana yana öğrendim. Artık hiçbir şeyin yakasına tırnaklarım sökülürcesine yapışmıyorum. Bu zamana kadar olacağı varsa olur zaten deyip pes ediyorum. Emekse emek,zamansa zaman her şeyi gözü kapalı feda etiğim hiçbir şey benim olmadı çünkü......