Dilan Ergün

Dilan Ergün
@Dilan_ergun
"Anlaşılmamak" büyük kitaplar gibi büyük büyük anlatırken küçük anlamanın karşısında "Acı anlaşılmamak"!
Gece gündüz ağladı.. bilmiyordu ki, bu dünyanın mahkemesinde adalet bulamazdı, davanı ahiret mehkemesine götür. Çunku orda hâkim Allah.şahitler ise meleklerdir..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayat gelip geçicidir. Her iyi şey veya her kötü şey eninde sonunda geçer Mezarlıklarda milyonlarca insan yatıyor. Hepsi aynı şeyleri yaşadı..
Böyle olması gerekiyormuş demeyi içim yana yana öğrendim. Artık hiçbir şeyin yakasına tırnaklarım sökülürcesine yapışmıyorum. Bu zamana kadar olacağı varsa olur zaten deyip pes ediyorum. Emekse emek,zamansa zaman her şeyi gözü kapalı feda etiğim hiçbir şey benim olmadı çünkü......
"İncitirken Bir daha düşün. Gönül Allah'ın mülküdür.