Bir tarafın sürekli kendi isteklerini yaptırtmaya çalıştığı öbür tarafın da farkında olmadan ona uymak zorunda kaldığı ilişkilerde;bir tarafın eninde sonunda arıza çıkartmasıyla ciddi sorunlar yaşanır.
Yani karşı tarafın ilişkiye inancı tam oluşmadan "bunun bir adını koyalım" denilmesi... Tamam yani koyalım, daha da ileri gidelim ama bunun için bir zaman lazım, karşılıklılık lazım. Gerçekten burada "karşılıklılık" çok önemli bir kavram. Sen ne kadar adım attın, sen ne kadar işin içindesin? O geri dönüşü almak, ona göre adım atmak. Tıpkı dans ederken olduğu gibi...
Sayfa 15 - Niçin bir ilişkiye giremediğimizin bir alt başlığı 'adını koyalımcılık'