Dilan

Dilan
@Dilanco
Bir tarafın sürekli kendi isteklerini yaptırtmaya çalıştığı öbür tarafın da farkında olmadan ona uymak zorunda kaldığı ilişkilerde;bir tarafın eninde sonunda arıza çıkartmasıyla ciddi sorunlar yaşanır.
Sayfa 32
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yani karşı tarafın ilişkiye inancı tam oluşmadan "bunun bir adını koyalım" denilmesi... Tamam yani koyalım, daha da ileri gidelim ama bunun için bir zaman lazım, karşılıklılık lazım. Gerçekten burada "karşılıklılık" çok önemli bir kavram. Sen ne kadar adım attın, sen ne kadar işin içindesin? O geri dönüşü almak, ona göre adım atmak. Tıpkı dans ederken olduğu gibi...
Sayfa 15 - Niçin bir ilişkiye giremediğimizin bir alt başlığı 'adını koyalımcılık'
Hepimizin sevilme ihtiyacı,yani "tanısa beni sever" düşüncesi vardır.İnsan sevilebilir olduğuna inandığı zaman seveni bulması daha kolaylaşıyor.
Sayfa 13
Duygularımızı ve isteklerimizi,ihtiyaçlarımızı ifade etmek ilişkide bizi birbirimize iyice yakınlaştırır.
Sayfa 11