📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben - Sevmek, âşık olmak seni korkutmaz mı?
Bertan - Korkum sevgisizliktendir benim. Sevmek korkuları öldürür.
Ben - Ya sonra, aşk bitince çekilen acılar? Ya seni bırakıp gidersem bir gün? Korktuğun olmaz mı bu yüzden hiç?
Bertan - Terk eden, aslında ilk önce terk edilendir. Beni terk ettiğin gün, çok daha önce ben seni bir şekilde terk etmişim demektir. Sevmekse, korkunun yangınını söndüren tek organik kimyasaldır.
Bir yazdönümü gecesinde gölde sevişirken, bunu bizden önce ve sonra hiçbir kadınla-erkek yapmamış ve yapmayacak duygusunun bencil ayrıcalığını yaşıyoruz. Çünkü bu yalnız ikimizin koştuğu daracık bir zaman tüneli; başkasına yer yok... Çünkü biz bu anı varlıklarımızla biricikleştiriyoruz.
Birbirimize bakıp, gülümsüyoruz. Hepsi bu.
Birbirimize bu gülümsemeyle kadınla-erkek arasında söylenmiş ve söylenecek bütün güzellikleri söyleyiveriyoruz.