Dhmmkxhkgx

Dhmmkxhkgx
@Dilanly
Ne için varsan, O'nun için yaşa.
kendine bir söz ver :
Ne gidenlerin gelmesini bekle ne de hata yapanların düzelmesini. Gitmiş, üzmüş, yarım bırakmış.Gelse neye yarar ki? Tamir edebilir mi yıkıntılarını? O kadar kolay mı seni üzen insanları hayatına tekrar almak? Zaten hayatında olması gerekse hayatından gitmezdi. Kendini, ruhunu ve gidenleri artık affet ve serbest bırak.
Sayfa 126·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Biz kendimizi sevmeden başkasının bizi sevmesini bekliyoruz.
Sayfa 29·Kitabı okudu
Ben kanayan yarama dua sürdüm. Ondan gelen Aşk'a da ayrılığa da eyvallah dedim...
Bırak hakikat incitsin seni, bir yalan avutacağına.
Oysa etrafım beni sevdiğini söyleyen insanlarla dolup taşarken bu yalnızlık hissi acayip bir ironi