Ne gidenlerin gelmesini bekle ne de hata yapanların düzelmesini. Gitmiş, üzmüş, yarım bırakmış.Gelse neye yarar ki? Tamir edebilir mi yıkıntılarını? O kadar kolay mı seni üzen insanları hayatına tekrar almak? Zaten hayatında olması gerekse hayatından gitmezdi. Kendini, ruhunu ve gidenleri artık affet ve serbest bırak.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!