Bugün bile bilimsel nüfusun ezici bir çoğunluğunun erkek olması, erilliğin bilimsel düşünceyle bağdaştırılmasının bir nedeni olmaktan çok sonucudur. Burada tartışılması gereken husus bir gerçeklikten ziyade bir inançtır.
Üstün bir varlığın özlem duyabileceği en yüksek mertebe, kendi ülkesinin devlet başkanının adını, hatta ülke monarşi ile mi yönetiliyor yoksa cumhuriyetle mi, onu bile bilmemektir.