"Size sıradan biri gibi davranan, önceliği siz olmayan, varlığınızı unutan ve kırıldığınızı bildiği halde umursamayan insanları sakın affetmeyin. Çünkü vefasızlık bazılarının kişiliğidir."
- Beni yüreğinde Adam'ın yanında tut . Zaman zaman beni düşün.
- Kolay olmayacak
"Ürkmüştü"
- Beni hatırlanmak zor mu yani , monptit ?
- Evet çünkü insanları hatırlamak için önce unutmak gerek . Ben bunu asla yapamam .