'Tek isteğim sevilmekte. Birisi de beni olduğum gibi kabul etsin, tüm hatalarımla, saçmalıklarımla, paronoyaklarımla, ağlayıp zırlamalarımla.
Ellerimi fazlalık olarak görmeden' 🌼
Bir şeyler hissediyorum ama ne olduğunu bilmiyorum. Bir yerden kaçıyorum ama nereye olduğu belli değil. Bir şeylerden soğuyorum ama yaşamdan mı insanlardan mı çözebilmiş değilim. Birileri beni üzüyor ama sorsalar isimlerini söyleyemem. 💫