Dkdldldl

Dkdldldl
@Dilay_Kayaa
dsllddlpdpfpflfkf
"Keşke sarılabilseydik şuan.. Ne çok isterdim.."
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ben seninle arkadaş olamam.. Benim sana sarılasım geliyo
Bir ihtimal daha vardı, ona'da yazık ettin.
Telefonun depolama alanı dolunca hemen bildirim geliyo bende doluyum gıkım çıkıyomu hiç. 😑
En çok gıcık olduğum şey "üzülme ya boşver" sözü. Ulan sanki zevk için üzülüyorum aq. Mazoşist miyim ben?