Her gün onlarca kadının gülüşü bir hiç uğruna sönüyo bu şerefsizler reddedilmekten , sevilmemekten korktukları için kadınlara zarar veriyo . Kadınlardan neden bu kadar nefret duyuyorlar kadın ne yaptı onlara insanlıktan bu kadar acizken bi de adaletten bahsediyorlar yazık ...