Dilber sevgi

Dilber sevgi
@Dilber_sevgi
“İnsanlar seni çözemedikleri zaman ön yargılarını kullanırlar.”
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hal bilmezin yanında derdin, dil bilmezin yanında lisanın anlamı yokmuş. Ziyadesiyle yorulmuşuz. Vebali, emeği geçen herkesin boynuna.
Farklı olmayı hayal ederken, aynı olmak için ellerinden geleni yaparlar.
Zamanının büyük kısmını gereksiz işlerle harcadığını bilirsin ama yine de kendini onlardan kurtaramazsın.
Sayfa 53·Kitabı okudu
-nasıl hissediyorsun kendini? “İyiyim” dedim, kendim de inanmasam da.
Sayfa 8·Kitabı okudu