"Yerini yitiren yeniden yerleşemez " diyorlar...
Duymadın mı?
Evet yorulduk, yerimizden olduk, yitirdik yitirildik evet fazlasıyla pişmanız fazlasıyla üzgün...
Bir özrümüz var dilenecek dünyadan,
Amma dilemeye yüzümüz yok.
Biz en iyisi belkide son gecemizde sözü
Neyzen Tevfik'e bırakalım.
Deli gönül, neyi arar durursun?
Acınacak dostun, cananın mı var?
Dünya yansa yorganın yok içinde,
Harap olmuş evin, dükkanın mı var?
#Vera'dan 💐