Dilfiruz

Dilfiruz
@Dilfiruzz_
"Yerini yitiren yeniden yerleşemez " diyorlar... Duymadın mı? Evet yorulduk, yerimizden olduk, yitirdik yitirildik evet fazlasıyla pişmanız fazlasıyla üzgün... Bir özrümüz var dilenecek dünyadan, Amma dilemeye yüzümüz yok. Biz en iyisi belkide son gecemizde sözü Neyzen Tevfik'e bırakalım. Deli gönül, neyi arar durursun? Acınacak dostun, cananın mı var? Dünya yansa yorganın yok içinde, Harap olmuş evin, dükkanın mı var? #Vera'dan 💐
Müzik
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aşk mıdır ki, can-ü dil mülkünü yağma eyleyen; Aşk mıdır sinem içre gelip de cân eyleyen Kanuni Sultan Süleyman
1000Kitap
Ne içimdeki sokaklara sığabildim. Ne de dışardaki dünyaya..
1000Kitap
Yalnızlık insana verilmiş en güzel şey..
1000Kitap
Çok yollаrı gezmekten bezdim Sаnа çıkаmаdım bir kere..
1000Kitap