📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
O, ben ve bebeğim! Dolu dolu üç gün yaşadık beraberce. Telefonumu kapatmıştım, dış dünyayla hiçbir bağlantım yoktu. Huzurluydum. Sonsuza kadar böyle yaşayabileceğimi hissediyordum.
Gözlerime inanamıyordum, hamileydim ben! Daha önce benzerini yaşamadığım sıcacık bir sevinç dalgasının, adım adım tüm bedenime yayıldığını hissediyordum.
Bu tür sevinçler paylaşıldıkça çoğalırdı....Hangisine daha önce vermeliydim müjdeyi?
Bedenlerimiz, beynimiz, yüreğimiz, ruhumuz, tüm varlığımız birbirinin içinde eriyip ayrılmaz bir bütünün parçaları haline gelmişti. Daha öncesinde hiç tanışmamıştık kendisiyle, ama “mutluluk” dedikleri bu olmalıydı...