Dilistann

Dilistann
@Dilistann
Sabir, hayrın temelidir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tanıdıklar çoğaldı, ama dostlar eksildi. Çabalar arttı, ama mutluluklar azaldı. Varlığımızı arttırdık, ama değerlerimizi yitirdik. Ve nihayet hayata yıllar ekledik, ama yıllara hayat katamadık
Hayat insanı her şekilde sinar.Bazen vazgeçmen gerekir, bazen düşmen. Umutla girdiğin yollardan bir sokağa çıkmaman gerekir. Acıya karşı hissizliği öğrenmek için.Olmadığında zorlamamak için. Bazen büyümek gerekir. Yokuşlardan düşmek, tekrar ayağa kalkabilmek için."
Ey rasûlüm.. Sözlerimize karıştı gözyaşlarımız. Hasretinden sırılsıklam olduk. Ne çok özledik seni... Ne çok hasret kaldık sana. Biz ki, karanlığa sürüklenen bu çağın tertemiz geleceği. Kalbimizin en saf haliyle döktük sana içimizi. Bırakma elimizi, öyle tut ki yüreğimizden, sıcaklığını içimizde hissedelim, sonsuza dek...
Menfaat üzerine kurulmuş hiç bir davranışı kalbim kaldıramıyor artık.. “Yüzü dost, özü düşmandan usandım ..”