Dilistann

Dilistann
@Dilistann
Ne kalem yazabildi halimizi. Nede cümleler anladı bizi, ünlem şaşkın virgül eğri, bir noktaya döktük içimizi..vesselam....
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Güzel olan her şey yarım kalır, filmler en güzel yerde sonlanır. Çok mutluyum dediğin yerde hüzün kendini hatırlatır..Çocukluk kısadır, gençlik azdır ve bebeklik sanki hiç yaşanmamıştır! Vefa azdır, sadakat sınırlıdır, verilen sözlerin ömrü kısadır Çok seversin çok çabuk gider,güzel rüyalar en güzel yerinde biter! Güzel olan ne varsa, sevdiğin şarkı gibi hemen bitiverir, kısacıktır! Cahit Zarifoğlu
Ölüm bi eve girince sağ kalanlari da biraz öldürüyor diyor Peyami Safa Bunun ne demek olduğunu en iyi bir yakınını tabutuyla cikartilirken görmüşler bilir. O ev artık eksiktir... Her odasında bir anı ve kimsesizlik saklıdır... Ölüm,ölene değil kalana zordur. Bu yüzden Kıymet bilin
Hersey değer verişlerimizde saklı İyikilerimizde olacak iyiki gidenlerde olacak Ama bu devranı herkes bir gün yaşayacak
Yol mu yordu, yoksa yol mu uzadi ? Varamadik ki bir türlü istedigimiz yere. Arafta kaldı her yanimiz, ne eskisi gibi olabiliyoruz, Ne kendimizi tamamlayabiliyoruz.