Dilistann

Dilistann
@Dilistann
Olmayacağını biliyordun ama oldurabilmeyi ne çok istedin. Yılgın ve yıkık bir umutla yürüdün tüm yolları. İçinde, hiç susturamadığın o müzikle bir parlayıp bir söndün karanlıklarda. Kaybetmedin ama kazanmadın da. Hayat biraz da böyledir, bilirsin. En iyi sen bilirsin.. | Böyle işte, Yüreğimize ağır gelen bir çağda mutlu olmaya çalışıyoruz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Nasıl anlatayım. Herkes güzel yollarda, ben adım bile atamamışım gibi. Herkes sevilmiş, benim başım hâlâ okşanmayı bekliyor gibi. Saatlerce beklenmesi gereken meydanda herkes oturacak bir tabure bulmuş bir ben ayakta kalmışım gibi....
Sükut bürünmüşse dillere, Yara derindir.! Yara derinse, Allah Kerim'dir.
Bazen insan "ben iyiyim" dediğinde gözlerinin içine bakıp "iyi değilsin biliyorum" diyecek birine ihtiyaç duyar...
Bazen de yol terbiye eder insanı Yaşatarak anlatır, düşünerek anlamadığını.