Ilayda yıldız

Ilayda yıldız
@Dimethyltyriptamine
Susma! O gün canın bağıra çağıra sokakta şarkı mı söylemek istiyor ? Yap .! Kim ne der diye düşünme .! Seni sen yapan hiçbir şeyden de vazgeçme.!
Universite yolcusu ^^
İstanbul
18 okur puanı
Haziran 2017 tarihinde katıldı
Bir garip gerçek.
Herkesin içinde bir "o" vardır herkes "O" kisisini ister ama hiç bir zaman "o" gelmez çünkü "o" nunda içinde bir "o" vardir. "O" gelirse dünyaları ayaklarına verecek gücü bulur herkes. Pes edene kadar "o" nun peşinden gidersin en sonunda yilarsin kafana tak eder başkasına donersin "o" sadece içinde yaşar. "O" nlar gelmemekle unludur gelmezler gelirlerse artık "o" olamazlar çünkü "o"nlar içimizde yarattıklarımızdan çok daha farklıdır. Velhasıl kelam " O" gider. Sende arkasından bakarsın. Bekir Can ATAKUL.
Ilayda yıldız isimli okura yanıt verildi
Ilayda yıldız
Olan için degil kalanlar için kötü
Reklam
3 kitap birden...
Bi değişiklik yapmak istedim 3 kitap okumaya karar verdim bakalım başarabilecekmiyim ... Bir tarih kitabı Bir kişisel gelişim kitabı Bir de Roman ...
hiç yok isimli okura yanıt verildi
Ilayda yıldız
Anlıyorum unutulmayacaklar listemdesin :D
3 kitap birden...
Bi değişiklik yapmak istedim 3 kitap okumaya karar verdim bakalım başarabilecekmiyim ... Bir tarih kitabı Bir kişisel gelişim kitabı Bir de Roman ...
hiç yok isimli okura yanıt verildi
Ilayda yıldız
Aklında kaliyo mu ya :D
Bir garip gerçek.
Herkesin içinde bir "o" vardır herkes "O" kisisini ister ama hiç bir zaman "o" gelmez çünkü "o" nunda içinde bir "o" vardir. "O" gelirse dünyaları ayaklarına verecek gücü bulur herkes. Pes edene kadar "o" nun peşinden gidersin en sonunda yilarsin kafana tak eder başkasına donersin "o" sadece içinde yaşar. "O" nlar gelmemekle unludur gelmezler gelirlerse artık "o" olamazlar çünkü "o"nlar içimizde yarattıklarımızdan çok daha farklıdır. Velhasıl kelam " O" gider. Sende arkasından bakarsın. Bekir Can ATAKUL.
Ilayda yıldız isimli okura yanıt verildi
Ilayda yıldız
Ben kimse için "o" olamadim maalesef :)
Bir garip gerçek.
Herkesin içinde bir "o" vardır herkes "O" kisisini ister ama hiç bir zaman "o" gelmez çünkü "o" nunda içinde bir "o" vardir. "O" gelirse dünyaları ayaklarına verecek gücü bulur herkes. Pes edene kadar "o" nun peşinden gidersin en sonunda yilarsin kafana tak eder başkasına donersin "o" sadece içinde yaşar. "O" nlar gelmemekle unludur gelmezler gelirlerse artık "o" olamazlar çünkü "o"nlar içimizde yarattıklarımızdan çok daha farklıdır. Velhasıl kelam " O" gider. Sende arkasından bakarsın. Bekir Can ATAKUL.
Ilayda yıldız isimli okura yanıt verildi
Ilayda yıldız
Sonra donup bakacaksin baska birine "o" olmuş