Herkesin içinde bir "o" vardır herkes "O" kisisini ister ama hiç bir zaman "o" gelmez çünkü "o" nunda içinde bir "o" vardir. "O" gelirse dünyaları ayaklarına verecek gücü bulur herkes. Pes edene kadar "o" nun peşinden gidersin en sonunda yilarsin kafana tak eder başkasına donersin "o" sadece içinde yaşar.
"O" nlar gelmemekle unludur gelmezler gelirlerse artık "o" olamazlar çünkü "o"nlar içimizde yarattıklarımızdan çok daha farklıdır.
Velhasıl kelam " O" gider. Sende arkasından bakarsın.
Bekir Can ATAKUL.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!