Esther sadece iyi yaşamadı, iyi de sevdi ama ölümü de olması gerektiği gibi oldu ve kimseyi hazırlıksız yakalamadı. O ne zaman gitmesi gerektiğini biliyordu fakat gidiş çok erken oldu.
"Sevdiğini değilse bile en azından beni ne kadar sevdiğini söyler misin?"
Halid burnunu kızın kulağına yaklaştırıp minnettar bir tebessümle fısıldadı.
"Yıldızlar arasındaki boşluklar kadar"