Halil Teker

Bazen ağlamakla, bazen gülmekle, bazen ansızın terk edilmekle yaşarız kaderimizde olanı. Gün olur isyan ettiğimizde olur dilimize ve yüreğimize hükmedemeyince. Bir nefes daha kaybettiğimizin farkında olmadan. İnletir acılar bizi dirhem dirhem eder yüreğimizi sukuta bürününce. Bir tek azalmayan hüznümüz olur, biz böyle sevdikçe.!
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Yine düştü yolum bir bilinmeze yine aklımı kemirdi derin bir düşünce sanki karanlık bir kuyuda gibiyim duy be ey imansız yine bir köşe başında elimde cigara her dumanında sen ve sensiz geçen hayalerim gözün aydın yine koca bir boşluktayım duvarlar soğuk içimdeyse sensizliğe yanan kocaman bir ateş dokunsan yakar...
Ve birgün iyi insan olmaktan'da nefret edersin!!
çok basittir serseri bir köpeği okşamak ve onun bir araba altında kalışını seyretmek ve benim değil demek çok basittir bir gülü övmek sonra onu koparıp ve vazoya su koymayı unutmak çok basittir bir insandan yararlanmak aşksız severek sonra onu yalnız kendi haline bırakıp ve artık onu tanımıyorum demek Çok basittir zaaflarını bilmek ve yaşamak sonra onları yüksek maliyetle başkalarına mal etmek ve ben buyum işte demek çok basittir hayatımızı yaşama tarzımız ama her şeye rağmen yaşam basitçe çok ciddi bir iştir..."
Ben kimi seversem ya güneş olur ya yıldız.. Elimi uzatırım tam tutacakken ya güneş batar ya yıldız kayar... Ben kimi seversem ya gerçek olur ya hayal... KaLbimi alırım elime tam verecekken ya gerçekLer acıtır ya hayallerim YIKILIR...