Halil teker

Halil teker
@Diotima04
Kimse tanıdığın gibi kalmıyor, Bir gün bakıyorsun sıcacık, Bir gün bakıyorsun buz gibi, İnsanlar da değişir, mevsimler gibi...
Oysa ,çok şey vardı yüreğe yara olup dile dökülmeyen🍂
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Neden sadece askeri harekatlarda milliyetçi oluyorsunuz? Fabrikalarımız satılırken Çiftçilerimiz ezilirken Ormanlarımız talan edilirken Topraklarımız satılırken Halk vergi ve zamla ezilirken Binlerce yolsuzluk ortaya dökülmüşken Mülteciler ülkemi istila ederken Neden milliyetçi olmuyorsunuz?🙈🙉🙊
Ne çok şey öğretir hayat. En çok da direnmeyi. Sonra kimseye çok da güvenmemeyi. Öyle her sıfatı herkese hemen vermemen gerektiğini. Kalabalığın güzelliğini... Yalnızlığın gücünü... Kendi gücünü keşfetmenin en büyük mutluluk olduğunu. Ama en çok da herkese “hiç kimse” olarak bakabilmeyi. Bazı mevsimlerde güneş var diye aldanmayıp, yanına bir şey almanın gerekliliğini. Yani ihtimalleri. Hayatta her şeyin mümkünlüğünü. Hikâyede Derviş’in dediği gibi: “Bu da geçer yahu!” diyebilmeyi...
Yarı Yolda bırakanların yarı yolda kalması dileği ile... Sırası var acelesi yok...🍂
Kırılmak ta nimettir... Biraz üzülürsün, Çokça düşünürsün, Kırıldığın yer, artık en iyi bildiğindir. Biraz ağlarsın, Biraz susarsın, Kırılmak;büyümektir sabretmektir. Tek dostunun,Allah olduğunu hissetmektir. Çünkü; cevher har da insan dar da işlenir🍂