Kırılmak ta nimettir...
Biraz üzülürsün, Çokça düşünürsün,
Kırıldığın yer, artık en iyi bildiğindir.
Biraz ağlarsın, Biraz susarsın,
Kırılmak;büyümektir sabretmektir.
Tek dostunun,Allah olduğunu hissetmektir. Çünkü; cevher har da insan dar da işlenir🍂