Düşünürsen, dünyada ağlanacak şeyler, gülünecek şeylerden daha fazla. Lakin bir define arar gibi arıyoruz saadeti; bir umut, sıcak bir tebessüm veya gönülden bir söz ile mutlu olmaya çabalıyoruz. Çünkü başka türlü tahammül etmek zor.🍂
Yaşayıp gidiyoruz işte
Bazen bahar tadında
Bazen kışın ayazın da
Biraz eksik biraz fazla
Varla yok arasında
Bazen cümle alem birlikte
Bazen yapayalnız içimiz de...🍂