Ama şunu söylemeliyim, insanoglu aptal değilse bile, o ölçüde nankördür.
Evet, eşi bulunmaz bir nankör, bir değerbilmez!
Nankörün nankörü! Hatta bana göre, insanı en uygun olarak, iki ayaklı nankör bir yaratıktır diye tanımlamak gerekir..
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Nice zamandır gözlerimiz körleşmiş;
Gözlerimize o kadar çok toz toprak serpmişler ki şimdi kendimizin kim olduğunu bile dahi bilemiyoruz
Niyazım o ki, Allah bizleri kendi hakikatinden perdelenenlerden eylemesin..