(...) adliye önlerinde insanlar adalete güvenmediği için birbirlerini öldürüp adaleti bizzat kendileri sağlıyorsa, meydanlarda yazarkasalar atılıp insanlar kendilerini yakıyorsa, icra takip dosyaları rekor bir artış göstermişse ve siz bu süreçte bir işsizseniz, bir boşluğu dahi doldurmayan biriyseniz cehennemi görmeniz için ölmenize gerek yok!