Damla

Damla
@Dm_l
Bu onu ilk kaybedişin değil ama senin yüzünden bende kaybettim . O ... Senin yüzünden öldü!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Birazcık akıllı olsaydın eğer seni ne kadar çok sevdiğimi anlardın .
NİYE ?
O kadar erkek varken ben sende neden takılı kaldım ???
Ağrı çekiyordum ayaklarımı çekerek , büzerek vücuduma yapıştırdım kollarının titriyordu ve artık ölmek istiyorum ...
Sayfa 20 - "Ve artık ölmek "istiyorum yazan yeri ben ekledim·Kitabı okudu
Yazık...
Benim gözlerime bakarken başkasın istiyormuş ... Ne kadar yazık değilmi?