Her canlının yaşam zamanı farklıymış.
..
Yani insanlar bir arada olsa bile aynı zamanı yaşamıyor.
..
Aynı çagda olsalar da herkes kendi zamanında, birbirine tam karışmadan.
Ne zaman yaralandığını bile bilmediği eski bir iz, gelişigüzel kapanmıştı. Kabuğunu kaldırıp merhem süremiyor, çaresizce ize dönüşmesini seyretmekten başka elinden bir şey gelmiyordu.