Özlediğin zamanlara dönmenin tek yolu, şu anda doyasıya mutluluğu hissedebilmektedir.
...
Mutluluk her derde devadır.
...
Sadece mutlu anlar özlemin üstesinden gelebilir.
Sakinleşme zamanıydı. Ağlamak bir şeyi çözmüyordu. Içi karmakarışık olsa da daha fazla ağlarsa dağılacaktı. İçini boşaltana kadar ağladı ama hiçbir sey değişmedi. Ömür boyu ağlamayacaktıysa, durmalıydı.