Zhrcng

Zhrcng
@Dnya
mavizeharm... Monaliza Yaşanması zor olan bu hayata fani bir kulum...
Okul öncesi öğretmeni
Okuyor
57 okur puanı
Haziran 2019 tarihinde katıldı
Ama sabır bambaşka birşeydir Rosa.Sabır Allahın armağanıdır ve hiçbir limiti yoktur.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sabır ve tahammül hep birbirine karıştırılan şeylerdir.Tahammülün bir derecesi vardır, bir sonu...Ve o bitiğinde herşey allak bullak olabilir.
Susmanın en kötü olduğu taraf Haklı olduğun halde konuşamaman.
Ne olacak bilmiyorum Ama şunu biliyorum ki hayat devam ediyor
Acemiyim. Bu dünyaya karşı Gözlerim ise şakın Diyorum ya çok kötü burası Çok...