Zhrcng

Zhrcng
@Dnya
mavizeharm... Monaliza Yaşanması zor olan bu hayata fani bir kulum...
Okul öncesi öğretmeni
Okuyor
57 okur puanı
Haziran 2019 tarihinde katıldı
Hüznü kim anlar bilirmisin Göz yaşındaki tuzu tadan Usul usul akar Hissettirir Sonrada süzülür her göz yaşının elbet bir sebebi vardır. ..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Göz kapakların kapanır yavaş yavaş uyku ile olan mücadelen sona erer Ama bi anda aklına birşi takılır Yapamadığın yada söyleyemediğin Işte ozaman sen uykuyu ara geliyor mu bidaha...
Uzun uzun dinlerdim Bazen güler bazen bende ağlardım Onunla birlikle Güzeldi ışte Güzel insan
O kadar güzel bir yalnızlığın içinde gözüküyordun ki .Sonraları seninle konuştukça, aslında yanlız olmadığını, zihninde taşıdığın yorucu bir kalabalıkla birlikte yaşadığını anladım.
''Yani sen yanlızca mavi giyerek rahat nefes alamazsın;bunun için, gökyüzünün aydınlığına çıkman, güneşin bedenini arındırması ve diğerlerinin oksijenle dolması gerekir önce. Tabiatın sana sunduğu, temiz yiyecekler yersin sonra ve sonra dua ederek ,kalbini öfke, kıskançlık ve korkulardan arındırırsın.Bu böyle devam edip gider ,hayatta hiçbirşey birbirinden bağımız değildir. ''