O kadar güzel bir yalnızlığın içinde gözüküyordun ki .Sonraları seninle konuştukça, aslında yanlız olmadığını, zihninde taşıdığın yorucu bir kalabalıkla birlikte yaşadığını anladım.
''Yani sen yanlızca mavi giyerek rahat nefes alamazsın;bunun için, gökyüzünün aydınlığına çıkman, güneşin bedenini arındırması ve diğerlerinin oksijenle dolması gerekir önce. Tabiatın sana sunduğu, temiz yiyecekler yersin sonra ve sonra dua ederek ,kalbini öfke, kıskançlık ve korkulardan arındırırsın.Bu böyle devam edip gider ,hayatta hiçbirşey birbirinden bağımız değildir. ''
Mesela üzerindeki şu mavi şal,gökyüzünün rengidir. İnsanın nefes almasını sağlar, mavi rahat nefes alamayanların üzerinde taşıması gereken renklerdendir biliyor muydun?