"İnsan, kendi yaralarını sarmadan, kendine sefkatle bakmayı öğrenmeden, ne kadar severse sevsin o sevgiye layık olduğuna inanamaz.
Bu yüzden kalbinde bir tereddüt, zihninde bitmeyen bir fırtına taşır;
çünkü en zor olan, başkasını sevmek değil, kendi varlığını sevilmeye değer bilmektir."
Seni sevdiğim için söylüyorum... Sorun şu: Dürüst, duygulu insanlar içtenlikle her bir şeylerini söylerler, iş adamları ise kulak kesilir, duyduklarını çıkarları yönünde
kullanırlar.
"Kendi kendimi yiyip bitiriyorum, acı çektiriyorum kendime. Üstelik ne yaptığımın da farkında değilim... Dün de, önceki gün de, ondan önce de hep kendi kendime işkence ettim. İyileşeceğim... ve artık kendime acı çektirmeyeceğim... Ama ya bir de iyileşemezsem? Tanrım! Bütün bunlardan öylesine bıktım ki!.."