"Güler yüzler görüyorum kime baksam, peki bu dünyaya nefreti kim öğretti? İşte onlar yüzümüze gülüp arkamızı dönmemizi bekleyenlerdi. Bizi yukarıda görmeyedursunlar, paçalarımıza sarılıyorlar hemen. Kimler? Hem de en sevdiklerimiz. Evet, ilk onlar çekmeye çalışıyor bizi aşağıya. Çünkü onlar demli çay muhabbetlerinde bizi öğrenenler, samimi dertleşmelerde zayıf noktalarımızı ezber edenler. Hele bir onların önüne geç, nasıl alaşağı ediyorlar adamı. Birbirine kul olma peşinde herkes. Kul olmaya çalıştığın adamı yaratana kul olmaya çalışmak daha mantıklı değil mi?"