"Sende bulduklarım değil;sensiz kaybettiklerimdir" feryadıyla inlemektir aşk.Kimsenin göremediği bir semada kimsenin dokunamadığı bir yıldızı bağrına basmaktır aşk.Bulut bulut savrulmaktır yağmur mevsimlerine.Titremektir cihanı tek bir dokunuş ile.Ve sonra başladığın yerde bulduklarındır aşk.Senden sana kalanları toplarken sensizlikle yaşamaktır aşk.Sükûnetin en keskin feryadıdır aşk.Özlemektir,beklemektir,gelmektir aşk.Attığın adımlar yoldaki buzu topuklarınla eritse de gitmektir aşk.Ne adres aramak ne adres sormak, sadece adres olmaktır aşk.Yolların en tenha yalnızlığında kalabalık bir maveraya tutunmaktır aşk.Aşk vazgeçiştir aslında sendeki senlikten.Ve aşk avuçlarımıza kalandır güneşten.
Aşk,kendi kendinden memnun olma; maneviyat, bir çeşit kendini iyi hissetme yolu değildir.Aşk;iman, maneviyat, ibadet.İnsan kul, aşk tek hakikat.Hakikate aşık olmayan hayal ile avunup,yalan ve talan ile haşır neşirdir.