Geceninışığı

Zararsız bir gülümseme, sıcak bakışlar sana güvenebilirmiyim?
Reklam
Sondaki pişmanlık var ya cidden bişeye yaramıyormuş
"Anlaşıldığın yerde huzuru bulursun"
"Gülün adı başka olsaydı, yine aynı güzel kokmaz mıydı?"

Geceninışığı

, bir kitap okudu
Puan vermedi·444 syf.·
2026 2. kitabı
Stefano D'Anna
8.1/10 · 5,6bin okunma
Reklam