Döndü

Döndü
@Dondug1
Kendinle olan savaştan beni neden esirgemedin?
Reklam
Herkesin dönmek istediği ama penceresinin önünden bile geçemediği bir evi vardır.Herkesin zamanında çok yürüdüğü ama şimdi asla adım atmadığı bir yolu vardır.Herkesin çok sevdiği ama artık asla dinlemediği bir şarkısı vardır.İşte bu hayat böyledir.
Hatıralar beynimde dans ediyor.'
Bir yanım devlet devirir,bir yanım kendine yenilir.
Gökyüzü yağmurları ruhuma yağar benim.
Reklam