Döndü

Döndü
@Dondug1
Meğer ne çok canı yanarmış insanın,baktığı yerde göremeyince görmek istediğini. Cemal Süreya
Reklam
Boşa sevmişliğin,boşa güvenmişliğin yarası hiç kapanmıyor.
Sonra mı? Sonrası yok bazı şeylerin...'
Değişmeyecek şeylere veda etme zamanı.
“İnancım da bitti, umutlarım da."
Reklam