Döndü

Döndü
@Dondug1
Ben bu hikayenin sonunu biliyorum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sabrıma sükût giydirdim tevekküldeyim...🌿'
Beni üzeni oturup teselli etmişliğim var.Siz beni bırakın merhametimle baş edemezsiniz...
Artık çok uzaklaştım,en çokta kendimden...