Döndü

Döndü
@Dondug1
“Ben, heves ettiğim şeylerin kursağımda birikmesinden oluşan hayal kırıklıklarımı bir yorgan gibi üzerime örtmüş olanım.Olsun diye çabaladığım her şeyin olmayışını, yutkunarak seyredenim.Elimi uzattığım yeşil dalların, kuruduğuna şahit olanım.Ben olmamış olan her şeyim..”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bak sana kapalı bu yollar,sanma hep iyi bir son var.Sanma,boş yere buna kanma.
Yollar bana hep mi kapalı..?
“Yarım kalmış, tamamlanamamış,tamamlanma ihtimali varken yarım kalmış olan her şeye karşı kırgınlık duyuyorum.”
Ne şansım var ne de hevesim her şeyden vazgeçtim.