Kitap fazla abartılıyor.Sanılan,abartılan kadar bir güzelliği yok.Stefan Zweig'in çok daha güzel eserleri var.Kadın çok fazla saplantılı ve bu durum adamın umurunda değil ayrıca adam evine her gün başka bir kadınla geliyor zaten.Kadın Boyle bir adam için hayatını mahvetmiş diyebilirim